13 mars 2011


Melodifestivalen...

...
nej tack, nu mera!
Jag har inte kollat på melodifestivalen på 3 år nu. Förr älskade jag att kolla på den. Men under melodifestivalen 2009 fick jag mina prematura sammadragningar och förlossningen var ett faktum. Så istället för att kolla klart på den, fick jag sätta mig i bilen och åka till NÄL, för vidare transport med ambulanshelikopter till Göteborg och östra sjukhuset! 2 dygn senare föddes vårt lilla hjärta. I vecka 26+5! :) Så på nåt konstigt sätt kan jag inte förmå mig att kolla på den. Jag vet egentligen inte varför, det känns menlöst bara! Jag har inte hört en enda av alla låtar som deltagit, ingen i deltävlingarna eller nåt! Ja, sån e jag!

Idag har vi haft lite kalas för Jonathan, han fyller ju 2 år på onsdag! Idag var det famor, Mats, farbro Daniel och Ulrica som var här! Mysigt med paket, tårta, kakor och bullar!

Vidare så har jag idag avklarat del ett av tre i min "hemlighet" som jag kommer att meddela vid ett senare tillfälle. Lite drygt 1 timma tog del ett...Nu är ni allt lite nyfikna va! :)

Puss och hej