10 mars 2011


Blir inte så mkt bloggande längre...

...men jag ska försöka bättre mig, igen! ;)

Litet hjärta är hemma och sjuk igen. Denna gången har det vart feber, förkylning och ögoninflammation. Den där hemska ögoninflammationen är inget att leka med vill jag lova!

Annars händer det inte så mycket här. Vi var på kalas förra helgen hos Levi som fyllde 2 år :). Vi låg samtidigt på neo på NÄL som Levi och hans mamma Susanne. Nu är det också mindre än en vecka tills vår skatt fyller 2 år. Jag kan knappt fatta det. För 2 år sedan idag, låg jag inlagd på antenatalen i väntan på att veckorna fram till vecka 30 skulle springa fram. Vecka 30 var vårt mål. Sen blev det ju inte riktigt så, Jonathan behövde komma ut bra mycket tidigare än så!

Skriver mer en annan dag! Glöm inte rösta på Jonathan i omslagstävlingen. Skrolla ner sidan så hittar ni länken! :)




Inga kommentarer: