08 januari 2011


Bönnförkyld och krasslig!


Naturligtvis åkte jag på lilla hjärtats bacill. Är och har varit bönnförkyld sen en vecka tillbaka ungefär. Är inte lätt att vara mamma och sjuk ska jag då säga! Men snälla mormor och morfar tog Jonathan ett par timmar här om dagen så jag fick sova! Och sov, det gjorde jag. I dryga 3 timmar mitt på dan!

Lilla hjärtat mår iallafall bättre nu. Var på BUM här i L-kil i tisdags tror jag det var, så Jonathans ordinarie läkare fick lyssnat på honom. Och han kunde då höra att det var astmapip i lungorna. Så nu har vi dubblat pulmicorten till 8 doser per dygn istället för 4! Önskar jag kunde dubbla mina mediciner. Det är ingen ljuvlig stämma i mina lungor heller. De rasslar och piper och är fulla av slem ( har också astma, sen jag var bebis)! :(

Men ikväll är det utgång med tjejerna. Är planerat sen en månad tillbaka. Så här kan inga sjukdommar komma och fälla krokben inte. Vem vet, lite alkohol kanske gör susen! ;P

Bjuder på två dagsfärksa mobilbilder på mitt hjärta! Bilderna är tagna på utsidan hos mina föräldrar. Jonathan har sin nya Lindberg mössa på sig! :)




Inga kommentarer: